Monday, November 5, 2007

Weekend: Open House jer..

Salam Isnin semua...

Harini dah 24 Syawal dah...huhuhu... dah nak Deepavali dah ek.

Hari Sabtu aku, Sham n Tasha gi open house je kejenyer... Dari Ukay Perdana gi Ampang then gi Cheras Perdana.

Cheras Perdana ni umah budak bola kawan Sham MAA fc. Pasangan Kahar n Eifa n new baby gurl Qistina Laila.

Mereka kaum adam beramai-ramai nengok bola. MU vs Arsenal. Seri 2-2. Coach MAA pon ada Abang Jeffry and family.

Aku n kaum2 hawa pon nengok bola gak ler... sambil jaga anak... cis! Habis bola baru balik umah. (mcm lah kat umah sendiri xde Astro).

Tasha tidor atas ribaanku tak sedau diri... dah tengah malam pon jln jam lagik. Aku pon tak paham la...

Hari Ahad... aku lepak rumah je... basuh baju... masak... balik Kepong.

Sampai Kepong.. masak lagi... ekekeke... untuk mak mertua da...

Kul 5 ptg Sham gi main bola liga haram kat Jln Ipoh, Sekolah Thandayu Tappani.. (betul ke aku eja nih.. belasah la ek)

Sham balik dari main bola... kitorang makan malam reramai... then balik Selayang balik... almaklumlah Kampung jauh... ekekekek

No comments: