Wednesday, November 14, 2007

SAKIT KAPLA: Contact Lens??

Aku sakit paler la..

Adakah sebab harini aku pakai contact lens pagi ni. Aku ni rabun jauh. Selama ni aku mmg tak suka pakai spec or contact lens terutamanya lah.

Pagi ni terpaksa pakai atas sebab TERPAKSA pakai. ekekke.. kalu tak haremmm ler aku nak pakai...

Sebab contact lens ker or sebab aku mkn laksa utara pepagi tadi kat La Cucur ni ker?

Tak pon aku terlebih kafein.. ekekek..

Hmmm????

Dapat pejam-pejam kan mata sekejap best nih! ekekek...

Aduh sakit kapla... huk huk huk...tulun.. tulun... saya bang brahim.....

erk???!!

4 comments:

eTomyam said...

satu lagi sebab yg mungkin lupe, Natasha Adilla nak dapat adik baru kot...

nAt said...

erkk!! ke situ plak yer... tak kot... heheheh shhh.. rahsia. (baca style bisik)
ekekek..

^::redZ-Ziaf::^ said...

ermmm...meh sini abg brahim tolong erni
eh...!! ini bukan erni...ini natsumi
mana erni......???

jangan mare ye....hehe...!!

nAt said...

kelakau si zie ni..

erni dia sakit perut berak2 semalam dia julap!!


ekekekke