Wednesday, November 28, 2007

TIGER: Tiger Fish jer...



Semalam kan.. Sham belikan aku ikan ni..Tiger Fish..

Plan nyer nak letak sesama ngan sekali ngan Angel Fish aku tu... tapi aku baca Profile si Tiger ni kat sini ... ini yang aku dapat...

"Regardless of the numbers kept, it is never advisable to keep Tigers in the same tank with docile, slow moving, or long finned fish such as Angelfish or Bettas."

Camne ni?

Adakah Sham sengaja nak bunuh Angel Fish ku... sebab dia tak puas hati aku tak suka ngan Oscar dia yg anti sosial itew...

atau

Dia bengang sebab ikan kelah dia lompat pastu Chipmuk makan.. ekekek ..

Ikan aku tak lompat.. ikan aku brenang je..

huk huk huk... kita tengok la balik kerja nih.. kalu Angel Fish aku ekor nyer cacat.. conpem aku bunuh Tiger Fish tuh... huh!!!..bisik (letak anti klorin lelebih)

Chow!

No comments: