Thursday, January 3, 2008

New Born Baby - Guppy

Alhamdulillah...

Guppy aku yg nama dia Azlina, yg aku bela letak kat opis ni kan.. dah beranak...!!!! 5 ekor td aku kira..tapi aku musykil lah.. anak siapa ek?
Sebab yang lain semua dah mati!! Tinggal dia sekor je dlm balang aku tu hidup dgn aman! Mungkin bf dia sempat tinggalkan zuriat sebelum mati.. ekekek!
atau mungkin anak luar nikah? ekekekkeek...

Ia mengingatkan aku bahawa setiap ada kematian pasti ada jua kelahiran! vice versa!

3 comments:

Princess Redbloodsnow said...

wakakaka...tucin ker yg dah banak tuh kak...
konpius lak z neh dibuatnyer :P

tempek arrr pic
nk gak z menengoknyer

:D

nAt said...

guppy tu ikan lah... wahai z... ikan tu nama dia azlina.. nanti esok lah amek gambau anak2 azlina tu.. ekekek..:D

50fifty's said...

memula bagi nama "lelaki" pastu bagi Azlina... skang dah beranak lak..konpius..konpius.. dua alam ke..