Wednesday, June 27, 2007

TAK TAHU NAK TULIS HAPER?!

Harini Nat memang busy. Try register subjek untuk sem depan tapi tak boleh-boleh sejak dari hari Isnin lagi. Register untuk student PLK (pengajian luar kampus) dibuat secara online. Tapi hampehs haram nyer. Bukan banyak pon yang nak diregister. 2 subjek je!. Organizing Skill dan Business Math! Bengang ah!

Dalam bengang-bengang tu pun selera makan tetap ada. huhuhu... TAPI malam Nat tak makan tau. Siang je Nat belasah apa yang teringin. hehehe.. kerana diriku begitu berharga.

Esok dah 28 Jun kan? Esok dah takde tempat lepak dah. Lepas ni lepak kat umah sape la ek. Melawat Mourieys jela hari-hari. Umah Kak Jie n Kak Jun. Khairi pon nanti gi Penang!. huk huk huk...


Tak tahu apa nak pesan ke ujang. Pandai lah dia jaga diri. Bukan budak kecik lagi kan. Tiada kata-kata, tiada idea!. Never say goodbye. Better that way!

Salam.

2 comments:

Ujang_MD said...

ada masa kita bersua lagi yer nat.. harap blog nat nih tetap gigih update yer

Khairi Nairfan said...

harap2 nAt tak luper akan Khairi nanti. Dalam masa ke semasa, Khairi sentiasa ambil peluang untuk melawati blogs nAt. hehehe, tiga sekawan pulak dah kan??