Monday, June 4, 2007

2nd anni..



Menatap indahnya senyuman di wajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang
tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Di setiap langkah
Yang meyakiniku

Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Di setiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku

Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku

Ku ingin kau tau
Ku selalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku

Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau

Ku selalu milikmu
Yang mencintaimu


"tercipta untukku" dr kumpulan Ungu


Hari ini 4 June 2007 adalah hari ulangtahun perkahwinan Nat yang kedua. Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi. Rasa macam sekejap jer.. Pahit manis, suka duka alam perkahwinan telah ditempuhi dan Nat masih belajar setiap hari untuk lebih memahami. Bahagia harus dicari! Ditambah dengan penyeri kehidupan kami Natasha Adilla ,11 bulan, yang memerlukan belaian. Nat berdoa semoga ikatan kasih sayang ini berkekalan ke akhir hayat; semoga bahagia ini milik kami selamanya. Usahlah diuji kami dengan dengan ujian yg mustahil kami harungi. Sabar dan tabahkan lah kami dalam menempuhi hari mendatang dalam ikatan sebuah perkahwinan yang suci! Amin.




1 comment:

Mouriey said...

hye nat... long time see lahh! hehehe... windu kt nat. anyway, mouriey's nak ucapkan slmt ulang tahun utk nat n hubby. doa mouriey's agar kekal hingga ke anak cucu n then dipanjangkan usia. insyaAllah.:)