Friday, December 14, 2007

YUKS!!! Bau busuk..

Pagi ni aku gi keje naik LRT Putra.

Dalam tren nampak la awek pakai baju kurung.. muka ber'cat' indah! rancak berborak ngan kawam dia.

Dressing ok, muka pon sedap mata memandang lah.. (babun make up pon jd cantik kan?)

Aku pon berdiri lah sebelah dia. Dia masih berboraks lah.

Sekali!!! MULUT DIA BERBAU... NAFAS DIA BAU BUSUK!!!!

AGGGGHHHHHHHHH.......OKSIGEN!!! HELP ME!! HELP ME!!

Aku pon apa lagi lari lah carik port berdiri yang lain!! Pergghhh LEGA SIOT!!!

Aku berdiri sebelah dengan wanita yg hanya memakai lip gloss.. pakaian sedap mata memadang.. tak lah ber'cat' sakan mcm awek td tu!

Tapi kan, dia wangi je... nyaman jer.. berckp tak kuar bau air luir basik!!

kesimpulannya kat sini... kalau muka bercat sakan.. tak mandi pagi pon tak guna gak.. mandi pagi pon tapi tak gosok gigi pon hampeh gak!!! tolong lah.. nak menguap ke batuk ke bersin ker... TUTUP LAH MULUT TU.... huwa....

5 comments:

AziS said...

huhu...skali kena aroma pg yg kurang myenangkan...

pesanan penaja: jgn lupa gosok gigi :D

50fifty's said...

Kalau Nat nak tau.. tu la punca sebenar LRT terbabas ari tu.. so lan kali turun kat perhentian terdekat and tukar LRT kalau nak selamat.. he he he.

waliz said...

hahahaha nat, nat...

nasib tak baik aritu....lain kali bawa listerine lebih...dia cakap je spray terus masuk mulut...hmmm...baru nyaman...

A Z R A said...

hahahahahaha.....lain kali buat2 la pengsan depan dia....br dia tau, takpun shout for oxygen!...hahahahaha.....

nAt said...

EKEKKEKE.. INI BETUL2 KEJADIAN TAU.. BUKAN DUGAAN...

nat mmg jerit oxygen3x pon.. tp dlm hati sambil tutup hidup ngan jari...

>>bro 5050... seb baik LRT tu tak slide tau!!! selisih malaikat 44..