Wednesday, October 31, 2007

RAYA: sambungan....

Salam semua...


okeh... ini dia gambau aku ngan bebudak hawau lagik... ekekekeke...ni bukan aku suh owang snap. Tapi photographer tu yg suka amek gambau kitorang.. ekekkeke...perasan habeh!

bebudak opis aku kata... mak bunga n mak buyung terselit tgh2 anak dara.. tak sedau diri!

well... kita kene bergaul dengan semua orang kan! kan!

aku suka ngan bebudak ni sebab.. diorang ni sama sewel cam aku gak. Bukan jenis yg proper propa, materialistik, cosmetic, plastik, pura-pura bagus depan orang.

Bukan jenis yg judge orang dengan cap apa baju yang dia pakai, laki dia keje apa..segala!

Tu yang aku suka berkawan ngan dak oshin, dak liza, dak ekin n dak farah.

Ok usha la ek.. kalau tak suka tutup mata.




Ni waktu baru sampai... Farah gak yang sambut aku n Ekin.











Aku lah yang paling rendah kan? Saje je nyorok sebelah Oshin. So nampak lah cam aku ni kecik sket! huhuhu..







Sama tapi tak serupa ngan gambau atas kanan ni...









Baca doa...








Dari kiri: Chairman, Director, CEO (berdiri) n Director









Oshin tepuk tangan layan live band.













Dona a.k.a Sis Joliekins kene nyanyi...


















Aku n gang tukang gelak jek...











Perasan tak yg kitorang ni tak bergerak pon?

hehehhee...










Ha.. alien dua orang tu... diperkenalkan..

Rizal - Web Master opis aku. Dia jadi driver kitorang waktu nak gi KLGCC nih.

Hady - Legal Exec kat opis aku.

Dua dua dah kawen. Si Rizal tu bini dia nak bersalin dah.. due minggu ni.. huhuhu...

1 comment:

Aku Bukan Bidadari said...

Gambor makanan takder ker? saya sangat suka makan :D hjihihihi