Tuesday, October 30, 2007

RAYA: RMSB Raya Celebration @ KLGCC

Hari ni ada dua kisah..

1. Gambau kawen My best fwen Raja Safura Raja Ismail.
2. Gambau aku kat KLGCC semalam.


Korang tengok lah yer.... 2 gambau je dulu.. yang lain nanti aku download lah...



Dari kiri: Oshin, Nat, Ekin (mak buyung), Farah dan Liza


lalalaa... orang nyer sama, tempat nyer sama apa yang beza ek?
hahaha...


Dak Oshin dah tak sabAu nak kawen, aku sememangnyer dah kawen anak sowang,
Dak Ekin tengah mengandung 5 bulan (leh cover lagi tu..),
Dak Farah pon dah berpunya gak (bila nak kawen tak tahu),
Dak Liza nak kawen dah bulan 12 ni.

Diorang ni lah gang aku kat opis. Kalau diorang ni takde. Mati kutu aku dibuatnya...



Kitorang relax dulu tak amek makanan sebab nya... tu ha.. ramai yg tengah menyenduk.

cuba tengok niha..

senduk kak jgn tak senduk


tu yang kitorang bergambar je dulu... itew gambau sebelum makan. Nanti aku letak gambau tengah makan plak ok.! chow!

2 comments:

iEn said...

uikss.. awek cun tak bertudung tu cekci lee.. gebu jeek kekekek

Unknown said...

alamak iEn.. ada dua orang lah awek... sorang tu gebu sebab pegnen..Ekin. sowang lagi lak mmg gebu... farah.