Monday, October 1, 2007

Apply Cuti Raya?



Cam biasa lah kan.. nak raya ni kene ler apply cuti raya.

Tadi my boss tanya... u dah apply cuti blom?

Cuti brapa hari?

Huk huk huk... Nat terlupa pasal cuti raya... mood raya pon cam tak berapa ada...

Tapi yang meriah cuma Tasha la.. kasut Tasha, baju raya Tasha...dia tahu apa pun kan?

Mama n ayah dia... biasa je la... macam 'sebek' jer semua...

Sham - suami ku itew kata, tahun ni takyah la sebok2 buat kuih. Beli je mlm bantai nanti. Kita merempit dua orang. Huhuhu....

hm... balik kisah cuti tadi.

Nat pon dial ext si oshin tanya dia coti bila. Jawapan nyer dia coti Khamis, Jumaat and Selasa. Start keje Rabu.

So, Nat takyah amek coti lo... Selasa keje lo... (bukan keje pon sebenarnyer-opis sunyi sepi) . Cuti Nat pon bukan nyer banyak lagi. Nanti 22 October dah start exam week. Nak kene cuti exam lagik.

Lagi satu halnyer.. si Oshin tu ada kampung..Melaka. Yang Nat ni takde kampung halaman. Rumah ku kampung ku... Kampung Tasha lak kat Kepung. Huhuhu...

nota: Prof. Hamdan, lecturer Nat kata... sapa yang belom bayar zakat tu bayarlah... sapa yg rumah asyik kene masuk pencuri or anak asyik sakit tu or selalu dilanda musibah... perbanyakkan lah sedekah di bulan ramadhan ini. Wallahualam..

4 comments:

Jie said...

Nat..kakjie nk apply cuti ke idak ye?

nAt aka nAtsumi said...

hehehe.. akak kan orang kuat 'company' dilarang bercuti... khidmat mu diperlukan... huhuhu.. no no no coti for u ma'am...

Zana Sadri said...

nak exam ke? huhu.. tak syiok nyer bila raya pastu xm. tak meriah lorr.. tapi... for u...

byk2 kan bersabar k. Parent yana sentiasa ada di sisi anak2nya tau :D

nAt aka nAtsumi said...

metacih zana.... mmg tak besh pon raya tp duk pk exam...