Thursday, August 16, 2007

TAKTIK CURI KERETA!

Ini Nat ada info kisah curi2 kereta ni. Ini adalah satu kes yang Nat amek dari forum kat http://protonmania.com/index.php?topic=24695.0

CARA MENCURI KERETA TERKINI!!

ini modus operandi si PENCURI.

DUA HARI LEPAS
kunci bonet kete member aku kena korek (kononnyer nak curi barang dlm bonnet saje) so member pong pegilaa tuko kuci bonnet baru... tapi..

SEMALAM
pencuri bawa kete macam kete dia sendiri.. SBB DIA DAH BUAT KUNCI COPY! so kawan2.. beware..

bersamalah kita menjaga "BIni" kita ini dengan sebaiknya.. (syer your story sebagai peringatan)

Thanks

nota: ini adalah kisah saudara PINOS paid member of Proton Mania Club (PMC)




2 comments:

KhaL said...

ingatkan motor je senang nak curi. kerete pon sama.

nAt aka nAtsumi said...

janji ada value kalau jual balik... ada lah balok yg minat nak curik khal...