Tuesday, February 5, 2008

TAGGED BY DOYOK!!!

The Rules:
1. Link to your tagger and post these rules.
2. List eight (8) random facts about yourself.
3. Tag eight people at the end of this post and list their names.
4. Let them know they’ve been tagged by leaving them a comment on their blogs.
En Doyok dan kengkawan! Terimalah!!

  1. Aku dipanggil Nacumi or Cumi oleh kakak-kakak kat umah bujang aku dulu.. Kat Bangsar Utama.
  2. Aku umur dah 28 thn tp takdek lesen memandu lagi. Bila nak amek? Entah!! ekekek!
  3. Walaupon aku bukan org Kelantan tapi aku suka makan nasi kerabu! DAN aku suka makan tomyam dan ayam balut pandan jugek.
  4. Aku tak suka makan tauhu. Tapi air soya dan tempe aku suka. ekekek.
  5. Aku suka kasut. Bila aku dah berkenan satu kasut tu, size aku musti abis or takdek.. size 4!! Huh!
  6. Aku sakit kepala kalau tak minum Nescafe!
  7. Aku suka laut dan keindahannya..
  8. Aku suka nengok cerita Korea n Jopon... jiwang ker, mistik ker.. aku layan.. janji hero n heroin nyer Pacing!!

8 orang yang seterusnya ialah....

>>5050
>>Cikgu Azis
>>Mika
>>Kak Mayang
>>Kak Min
>>Rijanfe
>>Biskutz
>>AbangLong

Tamat...

Orang gila yg sergah aku tu rupanya... orang gila yg terkenal di Bangsar..dengan trademark suar tight nyer. Nak jadi cerita.. zaman dating aku ngan Sham dulu. Waktu aku jalan kaki balik dari ngisik perut kat Bangsar Park, aku pernah kena sergah ngan orang gila yang sama. Dia duk balik tembok kat Kompleks Niaga Bangsar Utama. Kak Min telah mengingatkan aku...ekekekkekeeee... KAK MIN DIA DAH TUKAR PORT...

Peringatan: Selain dari sergah orang.. Orang gila ini juga suka tarik tudung.. Huwa....

5 comments:

zura lias said...

perghh..org gilerk tu minat akak kot..ade daya penarik..hehee./..kite leh jd geng dh nie..sy pun suke citer korea...hikss..

azisazahar said...

org gila pun tertarik gak.....hehehe
dahsattttttttt tu...

mikaounik said...

kak
cepat laa amik lesen kete tue..jgn laa lambat²

nAt said...

>>> ZURA: org gila tu dah cam muka akak kot.. selalu sangat merayap ke bangsar zaman memuda dulu.. kekeekek.. / ye ada gang baru.. takde ke vcd korea nak kasik pinjam?

>>> CIKGU AZIS: menarik tertarik... ko mmg kebooommm!! ekekeek..

>>> MIKA: baiklah cik mika... akan diusahakan segera... tapi takooottt .. bukan takot apa, nanti takot tak reti duk umah.. nanti asyik merayap jer ngan tasha.. muaakakakaka (gelak penjenayah)

BiSkUtZ LeMaU said...

oghang pun ske gak mkn nasi kerabu walaupun bukan oghe kelate..
suke gak tgk citer kore n jopon tu..
huhuhu..