Wednesday, February 6, 2008

JUNKOPILE WEDDING...




Posting untuk hari ni sedikit lewat... eh bukan sedikit lewat.. tp banyak lewat sebab entry yg ini special sket.

Khas buat Junkopile yg masih dalam berhoneymoon (Nat rasalah..ekekek) walaupun dah start kerja.

Dia selamat menjadi suami orang pada 7hb Disember 2007 yg lepas. Nat tak dapat datang ke majlis dia.

Tahniah Buat Junkopile. 2 kali lafaz ek... ekekekkek..adat lah tu lebih afdal!!

OK. BUAT KALI PERTAMA.. LAYANLAH TENGOK GAMBAR JUNKOPILE DAN ISTERINYA YG CANTIK MANIS.

Saper selalu lepak rumah UjangMd n rumah Nat musti kenal dengan JUNKOPILE YG SELALU MERAYAP KE MERATA BLOG!!! (rajin jg blog Nat kalu Nat takde)

Layan yer... dan sila beri komen membina buat pasangan ini yer.. ekekekek...tapi jgn tanya pengalaman malam pertama...


3 comments:

azisazahar said...

uishhh...tak sempat la nanti junk nak merayap ke blog2 camni...berderet2 kena jaga anak...hahahahahhaha

Zana Sadri said...

comey nyer panten... selamat penanten baru :D moga kekal hingga akhir hayat :D

nAt said...

kembang setaman la.. junkopile nih zana woi.... ekekekekek...

azis..junk tgh berusaha dgn gigih nya untuk merealisasikan impian dia tuh! ekekekekke..