Tuesday, February 12, 2008

Tasha @ Zoo Negara

Aku ngan Sham bawak Tasha gi Zoo Negara Ahad baru ni 10 Feb aritu...
Pagi lagi dah siap. Terus ke Zoo Negara yg 30 mint je dari umah aku ikut MRR2.
Tak kene tol pon.
Lebur RM30. RM15 rege tiket untuk orang dewasa..
Pengalaman yg kelakau n bermakna untuk Tasha (aku agak lah kan!)
Menceceh je mulut Tasha sepanjang jalan tengok haiwan-haiwan kat Zoo tu... ekekekke
Melilau mata dia tak tahu mana satu nak tengok. Tasha kata 'Macam penah tengok kat animal planet jek binatang nih!' (agaknya lah!)
Ok lah.. tgk jelah gambau-gambau nih!



Sesampai jer nampak Gajah.


hu... Tasha kata...

Ini dua beranak tgh buwek (ejek) kat mama dia!!
Belakang dua beranak tu.. Burung Unta!


Ni Tasha bergambar dengan kawan Ayah dia.. ekekekek!!

Ngan kawan ayah lagi..


Kawan ayah... (tasha kata) ekekekek!


Lion!!

Bear bear...


Dengan unta..lah!!
Naik stroller gak.. aku tak larat nak dukung dia sepanjang jln woi!
Hantap!



Gedik santai!! ekekek..


Ni area yg Tasha paling suka.
Tengok lah tu.. mana nak pandang kamera.
Sibuk tengok fish.


Muka letih dah...


Sambil tunggu animal show kul 3 ptg..


Ikan patin...


Show start... Introduction ...Lion Dance...



Tasha 'gayat' jakun!! ekekekek
First time tengok lah katakan...

Layan...

Ayah kene dukung..
Kalau mama dia yg dukung... alamat tak nampak gak lah...
Sham kata aku rendang... ceh!!
Kawen ngan I yg rendang ni gak!! ekekekek!



Ini gambau terakhir...
Muka letih...
Muka ngantuk..
Muka kepanasan..
Silau...
ekekekekek....

4 comments:

Zana Sadri said...

comeynya tasha. kalo ada geng mau dia takmo balik kot. ehehehe...

er.. ko yg rendang ke si sham yg tinggi melangit? aku pun dah konpiuh. :P

nAt said...

ekekke.. mmg ada potensi taknak balik.. sebab tu aku pergi 3 beranak jer...

er.. sham tinggi .. aku plak rendang... ekekekekek... camno tu? tasha plak ada potensi ikut sham...huwa...

Jie said...

kak jie terkedu nengok gajah tu..dah beso erk..dulu2..kakjie g zoo kecik lagi..ha ha ha

Teleza said...

Keep up the good work.