Tuesday, April 22, 2008

Hadiah 3rd Anniversary

Selamat sejahtera semua kengkawan..

Hari ni aku ada mende nak mintak tulung..

Apa aku nak bagi untuk En Sham ku itu

Sempena

Our 3rd Wedding Anniversary


Dia ada bagi hint yang boot Copa dia dah koyak

So, korang usha boot bawah ni...!!



Berapa mau pakai duit agaknyer yer?

Kalau aku himpun 2 posen sehari ...

sebelum 4 June nanti, cukup ke nak beli ek?

ekekekekek...

Ok ke aku bg nih? Ada sesapa yg keje Pertama ker?

Al-Ikhsan ker? ekekekek..

4 comments:

Princess Redbloodsnow said...

hahaha...gerekkkk seyyy style die bg hint tuh ek
wakakakaa

ermm..biase nyer dlm angka 200++ kot kak

:P

nAt said...

wah zie, kalu 200++/ 42=4.80 sehari akak kene simpan... muakakakakkaaaa...acah jer...

kalu betul itu harga ok lah... akak kene mintak hadiah lagi lebih nilai... muakakakakka...

boot tu nanti balut letak reben kan? kan? kan?

seb baik tak mintak helmet ARAI ke Shoie ke....

hUmmY said...

kumpol lebey sket nat!

beday ai 2 jun!

mao adiah!

nAt said...

ami (hummy)
ai kumpul lebeh sket lah...tapi
u pon kene kumpul gak untuk anak ai nyer bedey...29 jun! mao adiah..