Friday, September 5, 2008

RAMADHAN DATANG LAGI...

Salam semua... hm... lembut tangan!!

Korang sihat tak Ramadhan ni?

Aku bukan apa... bila Ramadhan tiba lagi aku bukan tak gembira.. tapi aku sayu jek... 18 September ni genap lah setahun abah aku meninggal dunia... tapi yang lebih tepat lagi 6 Ramadhan. ESOK.

Perasaaan tu lain tau bila dah takde mak n abah bila bulan mulia ni tiba... sapa yg senasib ngan aku? Angkat tangan.....

Kalau korang yg baru menyinggah kat blog berhabuk aku ni, leh baca kisah aku kat link ni Oktober 2007
korang carik lah entry aku yg 10 Oktober yer....

ANNDEE72 Bagi nAt anugerah ok... tq.. tq... tq... lihatlah dunia.. world peace!!

jgn jeles yer... tengok nih!!!



Terima kasih AnnDee72 sebab sudi dtg baca blog nAt yg merapudes nih..ekekek (tersipu malu..)

Ada lagi award nak bg nAt tak...erk... ekekek...

Ok lah cukup lah tu untuk kali ni... Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak yer semua...

5 comments:

iEn said...

aku raya dulu dah.. baru semalam start posa hahaha!

stannero said...

huuh ye ke...

Takhziah la..jgn sedey2 k.. dah baca lik lepas2 tu.. hmm sedey la plak.. Kena bersyukur la sementara pak n mak sy masih ada nie huhuh..

hUmmY said...

nat busukk!

samat bepose!

jgn sedey2 oke!

muahs!

eddyra said...

semoga nat cukup sebulan berpuasa.. jangan ponteng yer.. :)

kuInaJentayutiara said...

jgn cedeh2.. yg pergi tetap pergi, berdoalah selalu..