Monday, June 16, 2008

nAt @ National Library Of Malaysia

Salam semu ... hmm lembut tangan...

ekekekek ...

Aku dah relax dah... tak memarah dah...

Itu sekadar reminder supaya owang itu

sedar langit dijunjung dan bumi dipijak

Hm.....

Result exam aku aritu pon ok... TAPI

tak la se terror dak Khari yg Nakal itew.. kan?

so aku tinggal...

2 paper je lagi! peh aku grad la...

Aku dah tak larat nak gi Uitm Shah Alam tu!

Aku ada byk benda nak crite sebenaunyer...

Tapi tak ter cerita...

Sekarang ni adalah misi melobi En Sham ku...

Sebab nya....

Dia bau dapat bonus...

Tanduk sudah kuar...

So, tetiap minggu soping n soping...

muakaaakakakakaaa... tetiba plak henpon aku ni

asyik hang jer...

Adakah itu tanda2 aku akan dapat henpon baru?

ekekekekekek *tanduk kuar*

Takpelah... byr down payment plus monthly payment

untuk aku nyer EGO S pon ok dah... ekekekekek

Bleh? ekekekkk *wink muah muah*

3 comments:

Unknown said...

Alah nAt, result Khairi pun kalau ikutkan tak teruk pun kalau orang lain tengok, betul tak? Kalau Khairi cakap kat diorang, mesti diorang cakap, "ala okaylah tue". tapi, expectation Khairi kan tinggi, itu yang setakat pointer camtue pun dikire teruk bagi Khairi. Hehehe, 2 orang dah cakap result Khairi teruk termasuk nAt, huhu

Anonymous said...

wahhhhhhhhh berjangkit gak kakak comei ni ngan shopping...hehe

Unknown said...

>> khairi

alahai khairi... akak nyer result biasa2 jek... kalu compare ngan khairi yg scorer... akk scoredeng jek ekekekek!! apa pun.. bersyukur and usaha lbh giat lagi utk sem depan ni ok!

>> tok mudim...;)

cikgu, penyakit soping ni mmg senang berjangkit... eekekek especially bila hubby kita baru dpt bonus... ekekek... tangan tetiba gatal... muakakakaakakaaa....