Monday, June 9, 2008

ENTRY YG KE 200

Salam semua... semoga sihat sejahtera dan ceria endaknyer...
Aku kat opis ni sensowang jek...
Kene ganti PA PPK plak... ai don laik... huwa...
Keje aku menimbun tuha...
Ni aku nak habaq mai...
Sabtu ari tu aku tlh membuat ada satu owang tu nangis melalak..
sampai hari Ahad dia merobak...
TULAH! SAPA SUH CARIK PASAL NGAN AKU...
tu baru sket je aku bersuara...
Ko pi tanya apa yg aku byk bersabar tp DIAM?
eh KO PIKE LAH SENDIRIK....
bila aku takde ko pon jadik MUMBRA... marah sana sini..
buat kakak aku rasa mcm menumpang...
Ini kali aku ada... dan aku tak sabar dah...
HA kan dah NANGIS
tak payah nak panggil2 abah aku tu...
Ktorang ni anak dia... ko saper? jawab?
Sengal tol!!
Sebab Tasha je ko stay kat umah aku kan??
Ingat sket, Tasha tu anak aku!!

5 comments:

azisazahar said...

erk...nape jadi garang ni??? takut la ai...

***tucen wat hal ke?

nAt said...

muakakakkaaa... cikgu takoot ker... jgn lah takoot... akak saje gempak sket.. ekekeek ;)

waliz said...

Nat mengamok...lariiikkkk!

50fifty's said...

Nat.. marah kat sape tue.. tak elok wat org nangis.. lagi kalau owg tue.. kekeke tul ke..akhir kata rileks nat.. klu die jdi mumbra ko kan banyak bela kucing.. soh la jadi thundercat;

>>pesanan oleh gangster pencen

hUmmY said...

garang bebeno nat!

kekeke!

pe kes tu?