Friday, May 9, 2008

Merapu des..

Di pagi yang indah ni kan? Jumaat tu... aku atas moto tadi teringat kat Dak Jaja yg kawen bulan 12 aritu. Dia dah berjaya! Sekarang dia tengah ngandung 7 minggu. Secara mengejut tiba-tiba lagi, aku teringat kat Junkopile kita. DAH BERJAYA BLOM? takkan family planning kot? ekekekke...

Dalam tren plak aku dok teringat kat Dak Hummy yg pening sampai nak koma naik tren... muakakakaka... kalau nak dapat duduk tu Hummy, kene buat buta ker, cacat ker baru orang kecian. Itu pon lom 100% orang bagi duduk tau!

Semalam makcik aku demam, Tasha aku letakkan kat umah abang aku. Umah abang aku dekat je. Seb baik Tasha sangat gumbira nak gi umah abang aku. Sebabnya ada sepupu-sepupu dia yang rajim melayan dia, bawak jalan naik motor...

ok lah tu je aku nak merapu pepagi nih!

eh lagi satu kan, Tasha tu suka lah sangat kat Toi! apa yg best pun aku tak tahu.. ekekekekek!

okeh, Got to go now.. nak makan nasik kurang lemak Paru.... ekekekekek...

3 comments:

hUmmY said...

hahahahaha!

nnt kne bwk bantal bulat seseap!

asal nak naek lrt je..

sorok lam baju lelaju!

kompem dpt dudok!

:))

nAt said...

ai dulu kan? waktu ngandung kan, still pakai kebaya supaya perut ai jelas memboyot.. leh la ai dapat duduk... kalu tak owang buat dek je... kat dlm komuter. walaupun yg duduk depan ai tu nurse.. huk huk huk huk....

aNgRiAni said...

long time no see...gi mana dik? ker gi bertapa nie? hehehehe :-p